Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Att leva som en man

Av nina nilsson - 24 november 2008 03:08


I dagens läge är allt mer eller mindre tolererat vad gäller sex.
Vem man har det med, hur man har det och var man har det.

Men vad som ännu inte är tolererat i vårat samhälle, iallafall inte när
man kommer ner i åldrarna, är antalet sexpartners. Iallafall om du är kvinna.

Jag lever med filosofin att det finns en människa i hela universum som
är rätt för en, men en gång i tiden levde jag med filosofin att det fanns
fler stycken män som skulle kunna vara rätt för en. Detta har resulterat
i att jag inte längre kan räkna mina sexpartners på båda händerna.

Jag undviker gärna frågan om antalet sexpartners, både att svara på den
och att ställa den. Det är ett faktum att folk ljuger om det ändå.
Och alltid beror lögnen av skam. Men skam av olika anledningar, förståss.





Faktum är att jagsjälv slutat bry mig om de pikar, som visseligen
kan ta hårt, som kommer flygandes ut folks munnar. Jag bryr mig
inte längre, för det är inte vesäntligt. Det förändrar inte mig eller dig.

 
 
Lili

Lili

24 november 2008 04:45

Gott att du fyller på med inlägg nu så kan jag läsa och hålla mig uppdaterad! :=)

/ Lili (mitt i natten)

http://talarsanning.blogspot.com

 
Ingen bild

phrida

24 november 2008 19:29

Jag tror också på att det finns en person för alla, som är perfekt. Som den andras förlorade halva. Men frågan är om man någonsin hittar personen. Det mest logiska skulle vara att man gjorde det, för annars skulle två personer gå omkring i världen utan och bara leta och leta. Två personer som egentligen kunde varit en.
Du måste skriva mycket mer! Har lagt till dig som favoriter nu så jag inte glömmer kolla.. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nina nilsson - 1 december 2008 13:33

BYTAT BLOGGADRESS TILL http://primarymirrors.wordpress.com/SÅ GÅ IN DÄR OCH LÄS, KOMMENTERA OCH REFLEKTERA SÅ HADEJAG BLIVIT JÄTTEGLAD! <3 TAKE CARE / FRÖKEN PRYM...

Av nina nilsson - 30 november 2008 21:30

  Så händer det som händer varje år. Jag går och blir förskyld. Och jag menar inte förskyld som i ett dåligt B-syfte utan riktigt ruggigt, tyck-synd-om-mig förksyld.   Jag har spenderat åtaliga timmar i sängen varav 22 av dem bestod av sömn, och har...

Av nina nilsson - 28 november 2008 02:24

  Vackra människor kan få precis vad dom vill.Det finns en sak som jag tycker är värre än vackra människor som förväntar sig att dom kan gå ut en kväll, utan ett rött öre på fickan, och bli bjuden på precis allt, och det är vanliga dödliga som gör de...

Av nina nilsson - 27 november 2008 00:04

  Jag bestämde mig imorse för gå på restaurang nu när jag ändå är här uppe. Slösa pengar liksom. Jag hittade ett fancy Pizza Hutt. Ett ställe som, när jag var yngre, inte var särskilt fancy alls. När jag klev in i den gigantiska lokalen som gick i rö...

Av nina nilsson - 27 november 2008 00:01

    Jag pratade men två nyfunna vänner, och en äldre vän, om stockholmares sätt att bemöta människor. Sitter du på tunnelbanan eller stationen, och försöker föra ett samtal med en människa, får du på automatik tusen blickar mot dig som undrar om du a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards